Servicii Ecommerce Personalizate

Pune echipa SEOsite.ro să lucreze pentru afacerea ta online și obține mai mult într-un timp mult mai scurt

Optimizare Magazin Online

Profitați de serviciul nostru de optimizare completă pentru motorul de căutare, obțineți un site web de vânzări, atractiv și actualizat conform ultimelor recomandări Google. Oferim servicii profesionale de optimizare magazine online.

Creare magazin online

Profitați de serviciul nostru de realizare magazine online personalizate, obțineți un site web de vânzări cu toate facilitățile incluse: livrare, plata, import produse, seo. Oferim servicii profesionale de creare magazine online personalizate.

ECOMMERCE

Servicii complete ecommerce pentru afaceri online

Import Produse

Import produse de la furnizori: avem experiență în importul automat a milioane de produse de la furnizori, la un raport calitate-preț foarte accesibil.

Notificari Clienti

Notificare automată prin telefon sau e-mail,  anuntam clienții atunci când apar produse noi sau articole noi pe blog. Notificările vor fi transmise instant sau programat.

Administrare Magazin

Putem administra site-uri si magazine online, lucrăm incredibil de rapid pe orice platformă: WordPress, Prestashop, Magento, Opencart sau custom.

Ecommerce SEO

Toate magazinele online realizate de noi sunt optimizate pentru viteză și securitate, contribuim la un mediu online plăcut și sigur pentru toți.

Content & Reviews

Un magazin profesional are conținut personalizat, imagini perfecte la fiecare produs, descrieri complete. Devino puternic, cu autoritate, obține natural review-uri de 5 stele.

Social Touch

Ajutăm vizitatorii dvs să se conecteze, înregistreze sau să dea comandă pe site – cu contul lor de socializare Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter sau Google.

Profitați de un magazin online optimizat complet

TRAFIC ECOMMERCE

Un magazin online profesional vă poate îmbunătăți poziția în motoarele de căutare, ceea ce duce la mai mulți vizitatori.

CONVERSIE MAI BUNĂ

Un magazin online optimizat aduce trafic de calitate din motoarele de căutare, ceea ce inseamnă mai mulți clienți.

MAI MULTE ÎNCASĂRI

Pe măsură ce crește traficul de calitate, crește și rata de conversie, iar încasările dvs. vor fi mai mari.

Prețuri Ecommerce

Descoperiți cât de flexibile sunt preturile noastre pentru web design!

Prețuri începând cu 1000 lei 

Optimizare tehnică site de prezentare pentru încărcare rapidă și indexare corectă în motorul de căutare Google. Include între 80 și 200 de servicii, în funcție de site: optimizare html, php, js, css, mysql, imagini, font, text, meta. Timp de execuție 1-7 zile.

SEO ECOMMERCE

 Suntem pe WhatsApp 24/7

Prețuri începând cu 5000 lei

Magazin online profesional, optimizat pentru motorul de căutare Google și rețelele de socializare. Termen de execuție 7 zile. Include: găzduire web 1 an, certificat de securitate SSL, modul de plata, modul de facturare, modul de livrare.

ECOMMERCE DESIGN

 Suntem pe WhatsApp 24/7

Import Produse de la 1 leu/produs

Serviciu profesional de import produse de la furnizori în magazinul dvs online, putem importă mii, zeci de mii sau chiar sute de mii de produse, într-un timp record, indiferent de platforma ecommerce utilizată.

IMPORT PRODUSE

 Suntem pe WhatsApp 24/7

Întrebări și Răspunsuri Ecommerce

Ce inseamnă ecommerce web design ?

Prin ecommerce design web se înțelege în general realizarea de magazine online, de la momentul conceperii structurii și interfeței grafice și până la finalizarea programării și introducerea propriu-zisă a datelor care alcătuiesc conținutul sitului - imagini, text, fișiere și alte elemente. Realizam magazine online personalizate pe platforme independente php sau pe platforme populare cum ar fi Magento, Prestashop, Woocommerce, Opencart ...

Ce este necesar pentru realizarea unui magazin online ?

Orice magazin online trece în mod necesar prin mai multe etape:

Analiza preliminară
Concretizarea ideilor
Schițarea elementelor vizuale și compunerea structurii sitului
Scrierea codului ce descrie structura și designul fiecărei pagini web în HTML, CSS, Javascript etc.
Testarea sitului
Schimbarea părților care nu corespund țintei
Publicarea magazinului online pe Internet sau pe un intranet
Modificarea ulterioară și relansarea pe Internet, după nevoile clienților sau ale timpului

Actualizările ulterioare ale magazinului online pot fi făcute în două moduri :

prin intervenția web designer-ului
prin accesarea proprietarului magazinului online a interfeței de administrare pusă la dispoziție de web designer.

Cea mai recomandată metodă este cea de-a doua, aceea în care site-ul dispune de CMS ( content system management )în care proprietarul magazinului online nu mai depinde de web designer.

După stabilirea structurii magazinului online se intră în etapa conceperii unei interfețe grafice care, pe lângă scopurile sale estetice, trebuie să faciliteze și accesul vizitatorilor la toate secțiunile publice ale sitului, să fie comprehensivă și, nu în ultimul rând, să asigure și încărcarea rapidă a paginilor, prin modul în care sunt realizate diversele elemente grafice. Este recomandat sa fie citite cele mai reprezentative rapoarte de uzabilitate.

Din punctul de vedere al designului siturile sunt în mare parte alcătuite din tabele cu linii (invizibile pe ecran) în care se inserează imagini (siglă, imagini-simbol, butoane etc.) și texte, în așa fel încât aspectul să fie unitar și să nu se sesizeze vizual organizarea tabelară. Celulele tabelelor:

pot avea fundaluri colorate,
pot fi alcătuite din imagini și desene care se repetă pe orizontală sau pe verticală,
pot fi umplute cu texturi mai mult sau mai puțin neregulate (ca pietrișul, frunzișul etc.)
sau pot rămâne și albe.

Este de notat că actualmente locul tabelelor a fost luat de popularul mod de formatare CSS, care reprezintă o soluție mai "curată" din punctul de vedere al programării decât utilizarea tabelelor.

Astfel, graficianul utilizează inițial un program de grafică (de exemplu Adobe Photoshop sau Corel PhotoPaint) pentru a concepe un "instantaneu" al sitului respectiv. El creează forma butoanelor grafice, dimensionează și poziționează sigla sitului, stabilește locul meniurilor pe ecran, dimensiunea și aspectul textului, schema de culori a sitului, precum și alte aspecte specifice. Datorită faptului că această imagine primară este apoi "tăiată" în imagini mai mici, care urmează să fie inserate în tabele sau definite în CSS, din punct de vedere grafic siturile se supun acelorași reguli de compoziție ca și lucrările grafice tipărite, îmbinate însă cu o serie de parametri tehnici care permit implementarea ulterioară a elementelor de programare. Astfel, un "grafician de web" va lucra altfel decât un "grafician de print", încercând să anticipeze locurile unde pot apărea probleme și să găsească soluții pentru a evita orice deformare a sitului, indiferent dacă urmează să fie utilizate dimensiuni relative sau absolute. De exemplu, un grafician de web trebuie să știe că este preferabil să utilizeze fundaluri de tip "culoare indicată din cod" sau de tip "imagine repetată pe axa x sau y", decât fundaluri dintr-o singură imagine foarte mare, care ar reduce mult viteza de încărcare a sitului.

După ce imaginea inițială a fost împărțită în mai multe imagini mici, acestea se introduc în tabele sau se poziționează cu ajutorul CSS, fie prin scrierea directă a codului HTML într-un program simplu de editare text, cum ar fi Notepad, fie prin utilizarea unui editor HTML. Astfel se generează un prim "schelet" al sitului, denumit "mock-up", care simulează situl și toate funcțiile lui, fără a avea însă conținutul real, ci numai texte de tip lipsum și imagini provizorii. În cazul în care este vorba de un sit simplu, cu puține pagini, tot ce mai rămâne de făcut este introducerea conținutului final. În cazul în care este vorba de un sit complex, de exemplu un catalog sau un magazin virtual, mock-up-ul intră în etapa de programare complexă, care poate utiliza limbaje mai complicate (de tip server-side ca de exemplu PHP, ASP, sau și de tip client-side) precum și baze de date.

În concluzie realizarea unui magazin online la SEO Marketing Solutions implica 3 aspecte majore:

achiziționarea unui nume al magazinului online (domeniu web)
găzduirea magazinului online pe un server (hosting)
designul web (crearea magazinului online propriu-zis)

Cât costă un magazin online ?

Designerii web, în mod obișnuit, încasează aproximativ 75 EURO pe oră. Un site web de afaceri ar putea costă între 5.000 și 10.000 EURO, 6.760 EURO fiind costul mediu pentru configurarea, proiectarea, construirea și crearea de conținut pentru un site web profesional. Această cifră include, de asemenea, întreținerea și instruirea clientului.

La SEO Marketing Solutions prețurile sunt reduse pe toată perioada în care firmele sunt afectate de criză noului virus, prețul pentru crearea unui magazin online PROFESIONAL / site web de vânzări PROFESIONAL / catalog de produse PROFESIONAL, pornind de la 5000 lei.

Vreți deja o ofertă personalizată de design web? Contactați-ne online pentru a descoperi ce talentată este echipă noastră de designeri web și ce poate face pentru afacerea dvs, la +4 0735 610 202 ( WhatsApp )

Dacă doriți să aflați mai multe înainte de a solicită o ofertă, continuați să citiți noutățile de pe site-ul nostru !

Ce inseamnă PHP ?

PHP este un limbaj de programare. Numele PHP provine din limba engleză și este un acronim recursiv: Php: Hypertext Preprocessor. Folosit inițial pentru a produce pagini web dinamice, este folosit pe scară largă în dezvoltarea paginilor și aplicațiilor web.

Ce inseamnă MYSQL ?

MySQL este un sistem de gestiune a bazelor de date relaționale, produs de compania suedeza MySQL AB și distribuit sub Licența Publică Generală GNU. Este cel mai popular SGBD open-source la ora actuală, fiind o componentă cheie a stivei LAMP.

Ce inseamnă Ajax ?

Ajax, prescurtare pentru Asynchronous JavaScript and XML, este o tehnică de programare pentru crearea de aplicații web interactive.

Ce inseamnă SCHEMA.org ?

Schema.org este o activitate comunitară colaborativă cu misiunea de a „crea, întreține și promova scheme de date structurate pe internet, pe pagini web, în ​​mesaje de email și nu numai.”

Ce inseamnă Webmaster ?

Webmaster este un cuvânt compus provenit din limba engleză și utilizat și pe românește exact în forma originală engleză, desemnând o persoană care se îngrijește de editarea și menținerea actuală a unui sit web

Ce inseamnă Web Development ?

Dezvoltarea web este un termen larg, care cuprinde orice activitate legată de dezvoltarea unui site web pentru World Wide Web sau intranet. Aceasta poate include dezvoltarea afacerilor prin comerț electronic, web design, dezvoltarea de conținut web, programare specifică, configurarea serverelor web, etc.

Ce inseamnă Web Developer ?

În domeniul informaticii un dezvoltator web, este o figură profesională care se ocupă cu dezvoltarea aplicațiilor web, în special dezvoltarea codului sursă de programare, optimizarea bazelor de date și a limbajelor de marcare prin intermediul tehnicilor de programare web.

Ce inseamnă CSS ?

CSS este un standard pentru formatarea elementelor unui document HTML. Stilurile se pot atașa elementelor HTML prin intermediul unor fișiere externe sau în cadrul documentului, prin elementul și/sau atributul style. CSS se poate utiliza și pentru formatarea elementelor XHTML, XML și SVGL

Scroll to Top